Yunnan i Kina

Nu är det äntligen dags för ännu en resa och denna gång till ett land som jag länge velat besöka - KINA.
Jag har haft turen att återigen bli del i ett projekt av Den Resande Skolan och gymnasieskolan som jag jobbar på skickar iväg mig och tre till för att diskutera Hållbar utveckling i Yunnanprovincen i Kina. Mycket mer än så vet jag inte i nuläget men det känns otroligt kul att få göra en längre resa igen och att som lärare i en mindre kommun få göra det i jobbet. UNDERBART!
 
Jag kommer inte att skriva om denna resa på denna blogg utan ni kan hitta inlägg och bilder på yunnan.blogg.se och där kan ni även läsa om vårt förarbete och kommande efterarbete.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0