Hallå?

Ja nu var det så länge sedan jag skrev något att man kan tro att jag har slutat helt... Men det har sina naturliga orsaker ska jag berätta... Först och främst så har jag haft så otroligt mycket att göra! Det börjar verkligen ta ut sin rätt att arbeta ca 70% och plugga över 100%, OCH ha en fritid och vilja vara med sin familj. Men detta börjar även ge resultat.
Jag har precis fått veta att jag får tillgodoräkna mitt examensarbete (som blev godkänt nu i mars) i nästa kurs, vilket betyder att jag, om allt går som det ska, är klar med studierna redan i April (tjohoooo). Känns helt underbart att jag äntligen ser ljuset i tunneln och kan få koncentrera mig på att jobba och att leva... :)

Förutom att detta tagit all min vakna tid så har jag fått plats med att fira min syster som fyllt 25, jag har haft besök av mina fina vänner från Umeå och jag har spenderat tid med min underbara familj och varit utomhus nästan alla soliga och snöiga dagar som vi haft. Så lite förståelse måste man ha för att jag inte ens hunnit fundera på att skriva av mig på min blogg ;)

Här nedan finns en länk som går till mina foton på facebook, för den andra anledningen till att jag aldrig skriver något på min blogg är att det blivit så enkelt att lägga upp allt med mobilen på facebook direkt :)

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150307079150831.386047.654750830&type=3&l=6f506f8128

Så ni som undrar varför jag inte skrivit något på länge... Jag har inte haft tid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0