Innan jag dör...

Ännu en lista jag gjort, för många år sedan (10 år sedan faktiskt)... Letade fram den idag och upptäckte att många saker som står på listan har jag faktiskt redan gjort. Redan då handlade det visst mycket om att resa ;)

Saker jag vill göra innan jag dör:

‚   Resa runt i Sydamerika
‚   Plugga utomlands
‚   Ta dykcert
‚   Hoppa fallskärm
‚   Luffa runt i Europa
‚   Åka till Kina
‚   Bo utomlands
‚   Skaffa familj
‚   Utbilda mig
‚   Lära mig flera språk
‚   Vandra i Anderna
‚   Resa runt i Indien
‚   Besöka Australien & Nya Zeeland
‚   Åka transsibiriska
‚   Åka trollstigen
‚   Åka på kryssning
‚   Åka hurtigrutten
‚   Resa runt i USA, gärna med bil
‚   Resa runt i Asien
‚   Besöka Island
‚   Bli ekonomiskt oberoende


Kommentarer
Postat av: mor

Otroligt va?

2011-11-18 @ 09:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0