*Morr*

Vad ska man göra? Försöker att övertala sambon att stanna lite längre i lägenheten vi bor i nu trots viss brist på aktviteter i omgivningen. Jag vill verkligen stanna här ett litet tag för att hinna med...

Men nu verkar studierna bli avgörande. Plötsligt går C-kursen jag skulle läsa i höst inte i höst utan nästa vår och jag vill inte ta studieuppehåll utan jag vill ju plugga och bli färdig nångång. Här sitter jag och skriver tenta och försöker ordna upp kurserna som kommer sen (som jag oxå har problem med pga systemfel och sena betyg) och samtidigt ska man oroa sig för hösten. Jag börjar tycka att skolorna snarare arbetar för att krångla till det för blivande lärare än att ge oss hjälp att finna lösningar och bli färdiga! Ska man inte kunna bo vart man vill? Inte konstigt att vi har ett urbaniserat land trots att alla lösningar i teknik finns!

Nu har jag fått ur mig mina agressioner lite och måste återgå till tentorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0