Puerto Escondido

Surfs up on Zicatela!

Nagra dagar i paradiset. Vi vill verkligen inte laemna detta underbara staelle. Vi trivs daer vi bor, haenger i haengmattorna, lagar god mat, traeffar trevliga maenniskor och njuter av fina vagor och haerlig staemning. Vad mer kan man onska sig av livet?

Haer kommer nagra bilder i ett forsok att formedla kaenslan aeven om de inte raettfaerdigar den till fullo...














Jag tar det lite lugnare nu for som ni ser pa bilden med den nackbrytande manovern sa aer detta ingen sport for nackskadade, men bodysurfning aer naestan lika roligt. Jag har lyckats staella mig upp 3 ganger medan Micke star och surfar mest hela tiden. Det aer dock grym traening och det kaenns i kroppen. Haerligt. Nu aer det matdags...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt ni har det. Micke du ser ut som en mexicanare, tur att jag kände igen armbandet.Ja nu förstår jag vad ni menade om ont i nacken.

Strongt att kunna surfa, fet bra gjort!!!!

Kram Kina å Sven-B

2010-12-02 @ 20:47:13
Postat av: Kristina

Oj jäklar! Va duktig ni är då :D Jag kan ju bara simma under vattnet jag ;) Men hoppas att ni njuter en massa nu! Och när ni kommer hem ska vi banne mig umgås ska ni se! :D

2010-12-02 @ 22:24:50
URL: http://charade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0