Lluvia/Regn

Esta lluviendo mucho... Desde mañana hasta domingo estaré afuera de Sveg durmiendo en el bosque con militares. Va a ser muy divertido, ojala tengamos sol durante el fin de semana. Ahora solamente faltan unos días aquí en la escuela trabajando y me va a hacer mucha falta... Me gusta trabajar aquí! La proxima semana voy a Umeå para terminar el curso. Me hace sentir bien y triste en el mismo tiempo... Y siii algun día pondré fotos. :)

Idag regnar det massor... Det känns inte alls bra med tanke på att jag från imorgon tills på söndag kommer att vara utanför Sveg, jag och en massa hemvärnare kommer att sova i skogen (förhoppningsvis i tält). Det blir säkert roligt men jag hoppas på bätte väder i helgen! Nu är det bara några dagar kvar här på skolan där jag jobbat och jag kommer att sakna den mycket. Jag gillar att jobba här! Nästa vecka bär det av till Umeå för att avsluta kursen. et känns bra men sorgligt... och jaaa jag ska lägga in bilder snart... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0