Estudiar es la onda



Desperté y el sol ya estaba allí calentando el mundo, fue a caminar un rato pero no fue suficiente para mi. No puedo estar dentro de la casa un día como este. Entonces construí un sófa de nieve, puse una manta arriba y allí estaba leyendo mi libro más de una hora en el sol con un termo con té, disfrutando la vida de estudiante!


Jag vaknade och solen var redan uppe och värmde världen, jag tog en promenad men det var inte tillräckligt för mig. Jag kan inte vara inomhus en sån här dag. Så jag byggde en soffa av snö, la dit en filt och där låg jag sedan och läste boken i mer än en timme i solen med en termos med té, jag njuter av livet som student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0