Cada día /Varje dag

Ahora de repente tengo hábitos diarios, hago las mismas cosas cada día, despierto, desayuno, entreno, estudio, como, estudio, salgo para caminar, como, veo tele, duermo... Casi cada día es así con solo pequeños cambios. Y me gusta porque los días pasan rápido! Disfruto la nieve, el aire fresco y la vida en general pero estoy esperando, esperando para que llega el día de volver a casa. Para estar con los que amo antes de irme a México, a mi otra casa.


Nu har jag plötsligt dagliga vanor, jag gör samma saker varje dag, jag vaknar, äter frukost, tränar, pluggar, äter, går på promenad, äter, kollar på tv, sover... Nästan varje dag är det likadant med bara små förändringar. Och jag gillar det för dagarna går fort! Jag njuter av snön, den friska luften och livet överhuvudtaget men egentligen väntar jag, jag väntar på att dagen kommer då jag får åka hem. För att vara med dom jag älskar innan jag åker till Mexiko, där jag oxå känner mig hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0