Sigo en Suecia/Kvar i Sverige

Hay cosas que son muy muy importantes. Mi familia y los que quiero son las cosas más importantes en mi vida. Justamente por eso decidí quedarme en Suecia unas semanas para ayudar a mi mamí y para estar con mi hermana y mis amigos más. Eso significa menos tiempo en México pero también significa que tengo días sin nada planeado aquí en Suecia (algo que nunca tengo normalmente) y que puedo hacer lo que quiero cada día, me gusta la libertad que significa...

Det finns saker som är så otroligt viktiga. Min familj och de som jag tycker om att umgås med är det viktigaste för mig. Just därför har jag bestämt mig för att stanna några veckor till i Sverige för att hjälpa min kära mor och umgås mer med min syster och mina vänner. Detta betyder visserligen mindre tid i Mexiko men det betyder också att jag har dagar utan något planerat (något som jag aldrig har annars) och jag kan göra vad jag vill, jag älskar friheten det innebär...

Kommentarer
Postat av: sofie

Wohoo! Säg till när du tar dig till Umeå :D

2010-06-28 @ 09:13:53
Postat av: mor

;O)

2010-07-27 @ 16:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0