månadsskifte

Jaha, nu har det hunnit hända en hel del sen jag skrev sist... och jag har fått klagomål på språket jag använder på bloggen.. bäst jag skärper mig alltså!
Jag har i alla fall hunnit flytta till Axtorpsvägen 40, ett korridorsrum något som jag inte trodde skulle hända. Det är dock riktigt trevligt, en massa trevliga poliser och andra människor ;) ha ha
Nej men allvarligt så trivs jag än så länge bra!
Jag har alltså flyttat ifrån den gamla lägenheten och A, men det känns otroligt skönt att vi är vänner och vi har aldrig varit så bra vänner och kunnat prata så bra som vi gör nu när det är slut... Vi gjorde nog det rätta ändå!

Det är sjukt vad mycket man kan göra i framtiden, det är just det jag gör nu för tiden, planerar framtiden och gör upp en plan A, B, C och H minst... Det är kul och spännande och lite skrämmande oxå...

Sen har jag varit på fest hos min systers bästa vän! Jättekul fest som slutade på Krogen Krogen och en massa dans och snack med trevliga latinos...
Idag var jag även markör åt brandmännen och fick klippas ur en kraschad bil, det var kul men kallt i snöyran. 

Ja mellan allt annat jag håller på med så pluggar jag ju lite, "lärarens professionella förhållningssätt" just nu kommer vi in på kön från filosofiska teorier... Spännande värre... bäst jag går och läser lite...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0