Aire fresco / Frisk luft

Todo el fin de semana he estado afuera... Sabado fuí a las pistas de Vindeln para practicar con la cruz roja  y allí tuvimos un día fabuloso con mucha nieve, sol y la temperatura perfecta para esquiar. Por la noche fuímos a tomar unas cervezas en un bar irlandés y terminabamos aquí fumando chicha y tomando whiskey hasta muy tarde...

Hoy por la mañana estaba bien cansada pero me llamaron mis amigos para ir a una pista para jugar y ir en trineo y asar... era otro día perfecto para estar afuera en el aire fresco... Pero ahora tengo que descansar para tener fuerza para poder estudiar mañana.... Uno se cansa estando afuera de casa!





Hela helgen har jag varit utomhus... I lördags åkte jag till Vindeln och hade backberedskap med röda korset och vi hade en underbar dag med mycke snö, sol och perfekt temperatur för att åka skidor. På kvällen träffades vi och tog några öl på Bishops och vi hamnade tillslut hemma hos mig för att röka vattenpipa och dricka whiskey till sent på natten...

Idag på morgonen var jag grymt trött men då ringde dom och drog med mig till Bräntberget för att leka, åka pulka och grilla... ännu en perfekt dag för att vara utomhus i friska luften... Men nu måste jag lägga mig och vila för att orka plugga imorgon... Man blir trött av att vara utomhus! 
 

Kommentarer
Postat av: Fernando

uoooorale....!!

eso es demasiada nieve para mi...

donde esta la arena y las gaviotas??

jojojojojo te extraño chaparrita...



puss och kram

2010-02-08 @ 15:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0