Vissa dagar...

Nu är det kallt på morgonen, riktigt kallt (om man jämför med dagarna, inte med er i Sverige). I morse hade vi lektion klockan 8, en timmes litteratur, riktigt tråkigt, lektionerna ger vääääldigt lite, läraren är dålig och vi har en massa eget arbete.. varför ska man orka upp för att gå på en sån lektion? Nästa lektion börjar ju först klockan 11, jag hade kunnat ha sovmorgon...

När jag låg i den varma sängen i morse skulle jag verkligen kunnat stanna där hur länge som hellst! Men duktig flicka som jag är så maaaaasade jag mig upp en kvart innan lektionen började, klädde på mig, satte mp3n i öronen och gick. Låten som startade var perfekt för tillfället!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0