Vart tar tiden vägen?

Jaha, var det inte nyss man fick sommarlov?
Men nu är det bara nån dag kvar innan jag far... känns konstigt, denna gång är jag inte nervös för att åka, känner mig likgiltig inför resan, möjligtvis lite nervös för bytet i USA som vi har lite lite tid till. Att packa väskan känns som nåt jag gjort förut så allt detta känns lugnt.
Det är bara så jobbigt att man ska vara borta från nära och kära så länge!
Visst ska det bli spännande, och det är kul bara man kommit iväg... Men just nu lider jag av separationsångest som vanligt och vill bara kramas!

Nåja, sommaren har ändå varit fin och jag har hunnit med nästan allt jag velat, även om man alltid hade velat träffa fler och göra mer... Men så är det väl alltid!

Nä nu ska jag till tippen med mor. Det kallar jag quality-time! ;)

Kommentarer
Postat av: Mor

Läst ;)

2009-07-26 @ 18:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0