På väg...

 
Nu är jag  på väg.. En märklig känsla infinner sig... Jag sitter på Radisson och ska väl försöka sova, och komma iväg imorgon... Jag är inte orolig. Det känns spännande men lugnt.

Jag tror att syster och mamma skrattade gott åt mig när jag klev ombord på tåget och sprang runt som en yr höna för att jag inte visste vilken riktning jag skulle åt ;) 

Det är alltid så tråkigt att säga hejdå till dom och jag tror att jag har lagt på mig en liten sköld denna gång för att inte bli så ledsen, fast man inte behöver vara ledsen, vi ses ju snart och kommer att höras hela tiden! Det är som när jag är i Ume fast bara lite längre...  Samma sak med Anders, vi ses ju snart! Fast det blir jobbigast att inte få sova tillsammans på länge!

Nåja, resan hit till Arlanda gick bra i alla fall och jag mumsade på lyxiga nyplockade hallon från stugan och fick behålla myssommarkänslan ett tag till. Nu är det dags att sussa lite... Vi hörs från Mexico! KRAM


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Buen viaje, y buena suerte en México, Elena! :)

2009-07-25 @ 18:32:58
Postat av: K

Åh älskade. Det var skoj att du gick fram och tillbaka i tåget och innan vi fattade att du inte visste åt vilket håll du skulle fara ;) haha. Hoppas bytet i USA går bra och självklart resterande delen också. Jag älskar dig och de är inte bara du som har seperations ångest ska du veta =) puss

2009-07-25 @ 22:29:54
URL: http://charade.blogg.se.
Postat av: Mor

Läst ;) Jag har också separationsångest gumman.

2009-07-26 @ 18:56:11
Postat av: Anonym

Läst;) Separationsångest här också. puss

2009-07-26 @ 19:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0