La vida buena - det goda livet!

Nu har jag börjar blogga...
Det känns som ett bra sätt att kunna berätta för någon som vill veta något om vad jag har för mig. Om nu någon skulle vara intresserad, men jo det tror jag ändå :) Jag har ju en massa konstigheter för mig hela tiden.

Satt och kollade på min världskarta nyss... jag känner mig ändå rätt nöjd som under mina 26 år i livet tagit mig till alla världsdelar och inte bara de typiskt turistiga resmålen!

Anledningen till denna blogg kanske ändå är mina kommande studier i Mexico, där jag ska spendera augusti - december... Men jag tycker inte att det goda livet bara finns i utlandet, verkligen inte! Jag är just nu hemma i Hån och målar vårt hus tillsammans med syster och mor, vi har haft över en vecka med vackert strålande sommarväder och jag njuter för fullt av några lediga dagar med familjen och vänner... Livet känns underbart!

Jag måste bara avsluta med att visa en bild från min och Marias vandring i Ramundberget, Tack Maria för några aktiva och roliga dagar med vandring i vackra och snöiga (!) sommarfjäll och fiske i våndtjärn... Det är så underbart med människor som bestämmer saker som verkligen blir av.

Här står man, liten på jorden som man är...

Kommentarer
Postat av: Anders Eriksson

Hej Helena!



Fin blog o spännande inlägg! Jag hoppas få se Mexico-bilder här sen...



Kram



Anders

2009-07-15 @ 23:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0