Jag har köpt en dröm!

Syster, mamma, morfar och mormor har alla haft äran att ha denna, nu är den min!
Min dröm är att den ska gå igenom besikningen och återfå forna dagars glans efter flera års förfall...  Den gick som en klocka hem, 110 kmh utan problem! Jag håller tummarna för att underredet håller måttet eller att Anders kan svetsa till det för då är detta inte några problem, då kommer vi snart att glida fram på någon veteranträff med denna familjeklenod!
 
   
Här är den: Bubblan!      (mr.big)
Visst är den fin!

Om ni har några tips att ge min inför detta projekt är det bara att höra av sig!


Kommentarer
Postat av: K

Hehe vad glad jag blir av att läsa de där. Mitt enda tips är att ge honom kärlek och ett tak ;) och du får byta namn på honom om du vill, han är din nu. puss

2009-07-06 @ 23:53:01
URL: http://charade.blogg.se.
Postat av: K

PS. han matchar din blogg så jäkla bra ;)

2009-07-06 @ 23:55:03
URL: http://charade.blogg.se.
Postat av: mor

Det är en hon. ;) Jag vet.

2009-07-28 @ 21:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0