Fri som en fågel...

Gud va skönt det r att ha lov och inte ha några planer alls, fixar bara med saker som jag vill göra...
Vi har varit på Tulias födelsedagsfest med en massa god mat och godsaker, som jag inte vågade prova. Men alla njöt, jag fick med mig en korg med godis hem som jag nu har vågat prova, Åh va gott!!!

FV: tulias kompis, Keren, Lisa, Therese, Vera, Tulia, Jag, Maria Laura.

FV: Tulias kompis, Fercho, Tulia, Fede, Fer                          Jag (och Laura i bakgrunden) med godiskorg


Sen har vi sagt hejdå till Therese med en middag på Santos café, hon drog vidare en omväg mot DF (ciudad de Mexico) för att hämta upp André och dra vidare till Yucatan och fina stränder... Hade ju varit kul att följa men, hälsan först! Det får bli nästa gång!

Igårkväll klädde familjen jag bor hos julgranen så jag fick julstämning och bakade pepparkakor, gjorde rödvinsglögg och kärleksmums och bjöd över några vänner... Det blev väldigt omtyckt även om pepparkakorna blev vita :) har ingen aning om varför detta skedde men men goda blev dom i alla fall...

Men i morse var det strålande sol och jag gick runt i shorts, inte så vidare juligt, men riktigt skönt, jag passar på att ta det lite lugnt, umgås med mina vänner, fika, vandra runt och allt annat man kan göra när man inte måste göra något. Det är rätt skönt! Jag ska försöka hinna med någon utflykt innan jag åker hem men vad vet jag inte än, ranchen eller stranden verkar det som, annars ska jag bara se till att bli frisk så jag kan äta en massa julmat när jag kommer hem!

Jag försöker lägga upp bilder men det går lite segt...  kommer snart....

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej hopp :) kul att hora att du repar dig och har det bra... vi har spenderat sondag och mandag i cancun a imorgon blir det nog att dra vidare till chichen itza... ta hand om dej a uppdatera mig pa vad du har for dej ;) kram kram

2009-12-08 @ 04:28:44
URL: http://momentosfelices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0