Nytt år, mycket på G

Ja ja, jag vet. Jag är seg och sålig på att uppdatera. Men det är ju så mycket på gång. Denna vecka flyttar jag in i en lägenhet med sambo i metropolen Sveg. Ser fram emot det. Blir ju hur kul som hellst att inreda och att ha eget igen. Kunna bjuda folk på middag och sånt :)

Nu planerar jag livet som aldrig förr... Vill jobba, plugga, leva och allt annat samtidigt :) Just nu känner jag mig positivt inställd till det mesta!

Har precis kommit hem från en helg i Stockholm där vi köpt en soffa, ett riktigt kap från 70-talet, blommig och för bara 300kr. Förutom det fick jag lite kvalitetstid med en fin vän och ha lite roligt med min älskling och en hel del jobbigt snurrande i bil... Tycker inte om stadstrafik jag!

Nåja, men va bra att jag flyttar till Sveg då ;)
Jag har dock börjat tänka att det inte spelar så stor roll vart jag bor. Jag är ju ändå en sådan människa som inte stagnerar utan rör på mig, inte ser ett problem i att åka på lediga helger, spara pengar och resa så fort man bara kan! Jag tror att det är det bästa sättet att kunna uppskatta sitt hem, vart man än bor.

Ja det är alltid mycket tankar när man planerar att bli kvar på samma ställe en längre period (lång period för mig alltså), hoppas bara att alla planer kan kombineras med liv, kärlek, jobb och studier. Det tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0