Julbockar & Nyårs"shake".

Nu så, nu är det nytt år igen... Det känns både spännande och skrämmande. Det innebär alltid en massa möjligheter, ja inte just att det är nytt år, det spelar ingen roll, men att livet går framåt, saker förändras och livet tar nya vägar. Jag älskar det!

Jag trivs verkligen hemma över jul. Att umgås med min underbara familj är det bästa. Sen är det ju alla trevliga kalas, julbordet med paketbyte hos vännerna i Sveg, juldagsdansen med allt vad det innebär och att få fira födelsedag i mellandagarna (har inte hittat så många fördelar med just det men det är alltid trevligt att få ställa till med lite kalas, och i år hade ju syster laddat upp med tutor och allt ;) ).

En julafton utan julbock skulle ju kännas tomt och i år var det ju helt vansinnigt mycket fina klappar som de delade ut. Vet inte VAD jag gjort för att förtjäna allt. På korten här ser ni en Julbock och en mycket sur Julhund, vi försökte muta henne med julgodis men hon hatar kameror mer än allt annat så det hjälpte inte, och nej, hon är inte en dvärgtax eller nåt även om benen ser ut som det ;)

Nyår spenderade jag sedan i Sveg med middag hos svärföräldrarna och sen dans hos Svegs partydrottning. Annars är det lugnets tecken som tagit över dessa veckor, förutom att jag skriver två tentor förståss. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0