Me gusta cocinar


Después de un fin de semana llena de actividades y una semana con muchas cosas que hacer tuve que relajarme un poquito en la cocina. Hize un pastel de pollo y magdalenas de chocolate. Para mi es relajante y casi como meditación cuando puedo estar sin estrés en la cocina. Es un lugar para pensar. Pensé en mi familia y mi futuro, mandé un pensamiento a mi papá que tenía cumpleaños el 4 de marzo y tuve un rato solo para mi. Que rico. En una hora vienen mis amigas para tomar té y hablar pendejadas. Un día bueno para juntar energía simplemente.


Efter en helg fylld med aktiviteter och en vecka full med saker att göra var jag tvungen att slappna av lite i köket. Jag gjorde en kycklingpaj och chokladmuffins. För mig är det avslappnande och nästan som meditation att kunna vara utan stress i köket. Det är ett ställe att tänka på. Jag tänkte på min familj och min framtid, jag sände en tanke till min far som hade fördelseda den 4 mars och jag hade en stund bara för mig själv. Åh va skönt. Om en timme kommer några tjejkompisar för att fika och prata skit. En bra dag för att samla energi helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad gott det såg ut syster :D

2010-03-12 @ 22:16:58
URL: http://charade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0