Födelsedagsfest




Fernando hade födelsedagsfest i Salamanca igår... Jag var inte sugen på att åka för jag hade en massa att göra och ont i huvudet, men vi fick skjuts så vi for ändå. Jag gillade verkligen festen, när vi kom blev vi bjudna på grillat kött, quesadillas, grillad lök och chips/strips (kalla), riktigt gott med stark sås, öl och Agua Loca (galet vatten av Orchata)... Sen spelades det musik och alla dansade på gräsmattan (som förvandlades till lera) Det var kul men klockan 10 var vi tvugna at dra oss hemåt ( festen började vid 3 men vi kom vid 5) men bussarna hade slutat gått så vi fick åka ill Irapuato för att ta en annan buss så jag kom hem klockan 12 och var riktigt sliten... Men men, det var kul och gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0