Hösten tar över..

Tänder en massa fina lampor och myser i höstmörkret. Jag gjorde just en mustig rotsakssoppa med mycke chili och rödbetor. Riktigt vackert med höstfärgerna till och med i maten. Visst skulle man vilja ha någon att dela mörkret med en kväll som denna... Men jag tog en promenad med Anna och har pratat hela dagen med mina elever så det är konstigt nog skönt att bara ta det lugnt alldeles själv oxå. Speciellt efter en trevlig men kraftkrävande weekend i Umeå med en massa upptåg och utgång med vänner och lite skola. ;) Allt verkar sakta men skert ordna upp sig inför höstens studier och andra ansvar. Dock börjar jag oxå inse att jag har en hel del att göra. Med 130% studier och 70% jobb och det att man vill ha ett liv oxå å får vi ju se hur det kommer att bli innan det är klart, men klarar jag av detta kommer sista kursen i vår att bli lätt som en plätt och sen är jag verkligen värd att få fira min examen med något riktigt roligt... Undra vad jag ska unna mig då? :) För att inte tänka på att syster fyller halv femtio och jag fyller hal sextio och mamma en hela... ;)Det måste ju firas :) Får se fram emot festerna...

Kommentarer
Postat av: Mor

Kul med uppdatering på bloggen äntligen;o) Ja ja det blir mycke att fira då!

2011-09-13 @ 20:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0