Kramar är det bästa som finns!

En kram är en underbar tröst! Det är precis vad jag behöver när jag saknar vår insomnade vän! Tussi har lämnat ett tomrum i vår familj & det känns tungt att hon inte finns mer. Hon var en energikick med stark personlighet som alltid visste vad vi kände & hon har varit en del av vårt liv i 14 år. För mig var hon inte bara en hund, hon var en trygghet & en vän.

Men som tur är har jag en underbar familj som ger många värmande kramar när man behöver det. Tussi avslutade sitt liv lugn & trygg. Hon begravdes med sina favoritleksaker på en solig plats där vi alltid vet att hon finns & vakar över oss. Hon var & förblir en mycket älskad varelse!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0