Midsommar

Ja vad säger man, midsommar i Sveg med ösregn... Vi hade i alla fall fint väder medan några roade sig med att åka skoter över sjön och det var lite livemusik och annat trevligt på campingen samtidigt som jag klämde i mig en pizza på uteserveringen.
Sen gick det fina snabbt över och vi nöjde oss med lite trevligt umgänge i olika konstellationer resten av kvällen. Jag kände som vanligt att vi var väldigt få som hade en bra nivå på alkoholintaget och det gör som oftast att jag känner mig rätt osocial som vill smita hemöver för att slippa bedövade och påverkade människor. Jag blir förståeligt nog trött på detta när man själv inte ligger på samma nivå.
Kommer aldrig förstå meningen med att berusa sig så att man förändras som person, får minnesluckor och måste avgifta sig en dag eller två innan man återgår till det normala...

Nåja, nu är det slutklagat. Det fanns några höjdpunkter med fredagen: Syster kom och verkade ha trevligt!, ett vackert besök i byn förgyllde kvällen, vi har fått en röd tomat ;) och sist Lizettes vackra blommor och goda kaffedrink :)

Kommentarer
Postat av: mor

Var det vilken by som helst eller Byn?

2011-06-25 @ 18:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0