paradiset

Nu ligger jag här på altanen och njuter av livet. För en stund sen föll regnet och himlen mullrade försiktigt. Det är 26 grader i vattnet och luften är varm. Nu spricker det upp över kaptensön . Livet känns underbart... Det finns inget bättre än att vara här och njuta, bada och pyssla. Det är verkligen paradiset! Jag känner mig lyckligt lottad som har denna underbara plats att besöka och inte bara det. Igår var jag hemma i Västigårn och njöt även där av vyerna, naturen och lugnet... Mitt liv är fullt av vackra platser och fina människor. Det är något som får mig att känna mig trygg och stark. En av anledningarna till att jag tar mig igenom alla hinder på min väg. Och de hinder som jag inte kan ta mig förbi får mig bara ur spår för att leda till en annan väg... Oj va filosofisk man blir här på altanen ;-) Bäst jag startar ljudboken och försvinner in i min bok ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0