Mot staden Tulum

Det blev inget ruinbesök sist jag skrev för solen kom fram och lyste på oss med full kraft så vi slappade i skuggan i en "hängsäng", läste historier för varandra och bara njöt av livet. Vi stannade i paradiset tills söndag då vi flyttade in till Tulum-centrum. Här bor vi just nu i ett rum med aircondition, tv, egen dusch och toa, mitt i centrum för 250 pesos (ca 130kronor/natt), det ligger flera bra internetcaféer i närheten, billigare restauranger och med moped eller cykel är det fortfarande nära till stranden men det är tråkigt att behöva byta ut ljudet av vågorna som slår mot stranden mot bilarnas brummande.


På bilden: Romantisk restaurang precis innan regnet försiktigt började falla. Micke på promenad i solen. Jag framför stugan (jag är inte inklistrad efteråt). Ödla som bodde granne med oss.


Kommentarer
Postat av: mor

Det här stället såg ju inte helt fel ut. Kan tänka att ni njuter. Puss å kram, älskar dig.

2010-10-11 @ 18:01:12
Postat av: Kristina

Åh vad mysigt! Ser nästan ut som om du photoshopat in dig på bilden ;) Men bara nästan. Den där serveringen skulle jag vilja sitta på, gorgeous! Älskar dig systeryster =)

2010-10-11 @ 19:13:13
URL: http://charade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0