vilken natt

Alla som känner mig vet att jag drömmer en massa! men inatt har det varit helt otroligt! Jag har varit hemma i Ransjö i huset vi bodde förut, pappa var närvarande, det var döda kaniner i rummen med likmaskar i, vi var hos grannen och pratade om döda män, "uti gårn" såg förjävlig ut och hela drömmen handlade om död, föruttnelse och någon slags bakomliggande rädsla. Har ingen aning om vad detta beror på och mitt i allt fick jag panik och trodde att det regnade in på min dator som låg på golvet så jag kastade mig ut ur sängen för att känna på golvet och där var som tur var inge vatten.
Det har åskat och regnat hela natten och varit rått och kallt. Men jag gick och lade mig glad och trött efter flera timmar vid biljardbordet med Dante och Pamela så jag förstår inte varför natten blev så orolig. Jag förstår visserligen inte så ofta vad mina drömmar beror på men intressant är det hur man kan känna och se så mycket under de timmar man spenderar i sängen...
Om någon har någon tolkning på denna dröm så är ni välkomna att upplysa mig!
Nu skiner solen igen och värmen är tillbaka, jag är trött men ska sätta mig och plugga lite!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0