Teotihuacán

       

Vår vän Laura dejtar en TV-kändis här i México som på söndagen tog sin bil och körde oss till Teotihuácan som ligger en timme norr om stan. Där hade vi en helt underbar dag bland pyramiderna, vi spelade flöjt, njöt av solen, satt på pyramidernas topp och pratade strunt och allt annat som gör att en söndag bli alldeles perfekt! En helt underbar dag och vilken känsla! Det känns sjukt att klättra runt på pyramider som är så gamla och vackra, det är en rofylld plats som verkligen får en att känna att man är lyckligt lottad som kan göra sånt här!    



När vi åkte därifrån efter en heldag med sol och väl satt oss på bussen för en 5 timmars resa hem till Guanajuato så började det ösregna, hagla och blåsa, så vi hade verkligen tur med vädret. 
        


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag skulle ge nästan vad som helst för att få vara i dina skor nu!! Du verkar ha en underbar resa...

2009-09-15 @ 22:25:26
URL: http://livetsomevelina.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åhhh vad mysigt du verkar ha det älskade syster! DF verkar verkligen vara din grej ;) Men glöm inte: klipp dig inte fören du kommer hem. Du kan klippa dig så håret blir jämnare, men klipp dig inte kort! =) I have something for you!. Saknar sig som satan, I love you. Men några månader går fort ;) Du har ju fullt upp i M och de har vi med... bara segt att inte prata med dig. Men ärligt tror jag inte jag klarar av att höra din röst för då saknar jag dig mer.. PUSS

2009-09-15 @ 23:43:23
URL: http://charade.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åhhh vad mysigt du verkar ha det älskade syster! DF verkar verkligen vara din grej ;) Men glöm inte: klipp dig inte fören du kommer hem. Du kan klippa dig så håret blir jämnare, men klipp dig inte kort! =) I have something for you!. Saknar sig som satan, I love you. Men några månader går fort ;) Du har ju fullt upp i M och de har vi med... bara segt att inte prata med dig. Men ärligt tror jag inte jag klarar av att höra din röst för då saknar jag dig mer.. PUSS

2009-09-15 @ 23:43:25
URL: http://charade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0