Va vi är bra!

Nu är vi äntligen färdiga med husväggen! :) Vi har varit hur duktiga som hellst och det är verkligen ett nytt hus! Jag är nöjd med resultatet och med att vi alla kunnat samarbeta så bra trots att det varit varmt...
Det är kul att se mamma så lycklig, hon lyste verkligen idag när vi löst vissa problem och sedan målat klart huset och t o m hunnit med att städa lekrummet (ja vi har faktiskt ett lekrum som vi fortfarande inte hade städat ur sen sist vi lekte i det tro det eller ej...). Nu har ett moln av lugn spridit sig i huset och energin börjar sakta fyllas på inför nya projekt!
Så med lite färgprickar överallt, nyduschad och trött sitter jag nu i morgonrocken framför Tvn och bara känner mig nöjd!

Härligt!  "Jag ska måla hela världen lilla mamma..."
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Syster

Ja vi är fan duktiga! älskar dig.

2009-07-02 @ 14:44:26
URL: http://charade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0