Arvstvist är för töntar!

Nu räcker det!
Jag förstår desperationen i mammas ögon när det bara fortsätter och fortsätter. Jag kan inte för min vildaste fantasi förstå hur pengar kan vara så viktigt att man måste göra andra människors liv jobbigare bara för att få så mycket som möjligt. Det är inte värt det! Ni får hålla på och bråka hur mycke ni vill med varandra, vi vill inte vara med nå mer! Jag skäms över att dela blod med personer som inte kan hålla sams och sluta bråka, som man inte kan prata med och komma överens... Att man som 50+- åringar inte kan bete sig som vuxna utan måste tjafsa som små barn, det är töntigt!

Nu får ni bråka med varandra istället!
Tur att jag har världens bästa mamma och syster kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0